ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ


     


.A thumbnail for: Limits 

 ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ
 

  Η    δημιουργία του   μαθήματος σε βίντεο και η ανάρτηση του στο διαδίκτυο είναι πρωτόγνωρο για τα Ελληνικά  δεδομένα .
  O καθηγητής  χρησιμοποιεί ένα υπολογιστή laptop στο μάθημα , την οθόνη του υπολογιστή την μετατρέπει σε εικονικό πίνακα   ,με τη βοήθεια  του προγράμματος ζωγραφικής  του υπολογιστή  .
  Οι  μαθητές   παρακολουθούν το μάθημα    μέσω βιντεοπροβολέα ,η στην πιό προχωρημένη κατάσταση ο κάθε μαθητής  έχει τον υπολογιστή του  συνδεδεμένο με τον υπολογιστή  του καθηγητή .
    Μην φαντασθείται ότι απαιτούνται κάμερες και άλλα , μόνο κατεβάζεις  ένα πρόγραμμα δωρεάν το οποίο θα μετατρέπει αυτά που βλέπει στον εικονικό πίνακα-οθόνη και αυτά που ακούει σε βίντεο
     Το τεχνικό μέρος της παραγωγής  ενός μαθήματος σε βίντεο θα το βρείτε στο site .    εδώ
  Δεν υπάρχει κάμερα ,μόνο απεικόνηση αυτών που γράφει ο καθηγητής  στην οθόνη ,όπως ακριβώς δείχνει η παραπάνω  εικόνα .
     Η μετατροπή του μαθήματος σε βίντεο θα γίνεται μόνο κατά την διάρκεια της παράδοσης του μαθήματος απο τον καθηγητή . Ο ήχος που θα ακούγεται στο βίντεο  θα είναι κυρίως του καθηγητή , ο οποίος και θα είναι κοντά στο μικρόφωνο.
   Τα πλεονεκτήματα της καταγραφής κάποιου  μαθήματος σε βίντεο είναι πάρα πολλά για τον μαθητή και τον καθηγητή .
   Για τον μαθητή είναι ότι όποια ώρα θέλει μπορεί να δεί το μάθημα , μπορεί να απουσιάσει απο κάποιο μάθημα , να το δεί η και να το ξαναδεί  για να το μάθει καλύτερα το μάθημα  η να το χρησιμοποιήσει για  επαναλήψεις στις εξετάσεις ,δεν θα έχει και το άχγος να κρατήσει σημειώσεις η αν έγραψε σωστά τις σημειώσεις .
    Μεγάλο πλεονέκτημα αποτελεί  για τον καθηγητή η καταγραφή του μαθήματος σε βίντεο ,διότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να δεί κάποιες λεπτομέρειες του μαθήματος , να έχει έτοιμο το μάθημα του σε αρχείο , οπότε δεν θα χρειάζεται κάθε χρόνο να κάνει διπλό κόπο ,αλλά θα κοιτάζει να βελτιώσει το μάθημα του , ακόμη και όταν έχει πρόβλημα να μιλάει πολύ η να λέει τα ίδια πράγματα  , βάζει και το βίντεο αν χρειασθεί  .Σημαντικό για τους μαθητές είναι και η εκτύπωση του μαθήματος ανά πάσα στιγμή .
   Μειονέκτημα αποτελεί ότι δεν διαθέτουν όλοι οι μαθητές υπολογιστή η internet , μιλάμε για το σπίτι κυρίως , ιδίως με την σημερινή  οικονομική κατάσταση η οποία επικρατεί .
  Μια ακαδημία  στο εξωτερικό διαφημίζει ότι  διαθέτει στο αρχείο της 4200 βίντεο διδασκαλίας μαθημάτων , αυτά τα βίντεο μπορεί να τα χρησιμοποιήσει εμπορικά , η να της χρησιμεύσουν για μαθήματα εξ αποστάσεως .
  Παρακολούθησα πολλά απο αυτά τα βίντεο σε  μερικά θέματα των μαθηματικών, τα βρήκα πρωτότυπα και ενδιαφέροντα . Πάρα πολύ καλά απο άποψη αισθητικής παρουσίας με αλλαγές χρωμάτων , παρότι είναι όλα γραμμένα σε στύλ ζωγραφικής με το χέρι .
  Τα βίντεο είναι ανεβασμένα στο youtobe και έχουν ηλεκτρονικές διευθύνσεις ευτυχώς δεν είναι κλειδωμένα αλλά ελεύθερα .
 Σας δίνω  ένα ηλεκτρονικό σύνδεσμο για να παρακολουθήσετε βιντεομάθημα μαθηματικών Γ λυκείου κατεύθυνσης , εισαγωγή στα όρια ,το συγκεκριμένο μάθημα έχει πάνω απο 1.000.000 προβολές , αυτό τα λέει όλα .
 Αν είστε σχετικοί με το θέμα και δεν γνωρίζετε  καλά την αγγλική μαθηματική ορολογία , μπορείτε να καταννοήσετε το μάθημα μόνο απο αυτά που γράφει ο καθηγητής    Μάθημα 
 Το διαδίκτυο ήδη  χρησιμοποιείται  σε εξετάσεις  γλωσομάθειας , στην πιστοποίησηση γνώσεων πληροφορικής , στην εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση  κ,ά..
 Φαντασθείτε το ίδιο σύστημα να χρησιμοποιείται στην τάξη , ο καθηγητής σε μια ηλεκτρονική διεύθυνση θα έχει καταχωρήσει το διαγώνισμα του , οι μαθητές , ο καθένας με το laptop του ,θα μπαίνουν όλοι ταυτόχρονα στη συγκεκριμένη διεύθυνση και θα καταγράφουν τις απαντήσεις τους και μόλις τελειώσουν θα μαθαίνουν και το βαθμό τους ..
 
.

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

ΔΩΡΕΑΝ ΛΥΣΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ

Ασκήσεις  εξισώσεων  - λύσεις

  Δίνεις π,χ την  εξίσωση  x3-6*x2+11*x-6=0   η οποία πρέπαι να πληκτρολογηθεί έτσι   χ^3 -6*χ^2+11*χ-6=0 μετά  δίνει  τήν γραφική παράσταση και τίς λύσεις της  . Μειονέκτημα είναι οτι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις μαθηματικά σύμβολα , όπως ρίζα και άλλα . Για την δύναμη  χρησιμοποιείς το σύμβολο  ^ .  
Το ημήτονο sin(x) , το συνημήτονο cos(x) ,η εφαπτομένη tan(x) , η  ln(x) η λογαριθμική με βάση το e .  Εξίσωση - Λύση

Ασκήσεις τεστ εύρεσης παραγώγων 
(πολλαπλής επιλογής εύκολες )
 Ασκήσεις πολλαπλής επιλογής , δίνει μια  συνάρτηση και ζητάει να επιλέξεις απο κάποιες άλλες συναρτήσευς ποια είναι η  παράγωγο της ,υπάρχει περίπτωση στις συναρτήσεις αυτές να μην βρίσκεται η παράγωγος . 
Οι ασκήσεις αυτές είναι πολύ εύκολες αφορούν απλή εφαρμογή των τύπων των απλών συναρτήσεων και όχι συνθέτων συναρτήσεων 
 Ασκήσεις εύρεσης παραγώγου

 Ασκήσεις εύρεσης παραγώγων 
(Μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας )
 Δίνεις την συνάρτηση και μπορεί να σου υπολογίσει την πρώτη ή την δεύτερη η και την τρίτη παράγωγο της συνάρτησης ανάλογα με αυτό που επιθυμείς .
  Μειονέκτημα και εδώ είναι όπως και στις εξισώσεις , ότι δεν μπορείς να πληκτρολογήσεις όλες ανεξαιρέτως τίς συναρτήσεις ,διότι αυτό απαιτεί την δυνατότητα  χρήσης όλων των μαθηματικών συμβόλων . Παρέχει όμως τέτοια δυνατότητα αλλά πρέπει να γίνεις μέλος .
Ασκήσεις εύρεσης παραγώγου (τέλος σελίδας ) 

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Μαθηματικά παιγνίδια

 Σελίδα υπο κατασκευή
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ
ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ -ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ


Καρτεσιανές συντεταγμένες
Οδηγίες:
1) Μετακινήστε το Billy 1 στις συγκεκριμένες συντεταγμένες, οι οποίες είναι μόνο θετικές και όταν είναι στο σωστό μέρος το ταΐζετε με το κουμπί "Feed". Πόσο χρόνο χρειάζεστε για να το ταΐζετε 10 φορές; 
2 ) Μετακινήστε το Billy 2 στις συγκεκριμένες συντεταγμένες, οι οποίες είναι θετικές-αρνητικές και όταν είναι στο σωστό μέρος το ταΐζετε με το κουμπί "Feed". Πόσο χρόνο χρειάζεστε για να το ταΐζετε 10 φορές;  

Αριθμητικές παραστάσεις 
Δινει 5 μεταβλητές που κάθε μια είναι ίση με έναν αριθμό και ζητάει ποσο κάνουν οι αριθμητικές τιμές κάποιων παραστάσεων


Μετατροπή μεικτού σε κλάσμα


Μαγικό τρίγωνο
Τοτοθετείσθε τους αριθμούς έτσι ώστε το άθροισμά τους σε όλες τις πλευρές του τριγώνου να είναι ίσο.


Γωνία και δύναμη
Στην πρώτη θέση θα εισαγάγετε τη γωνία (σε μοίρες), στην οποία το όπλο θα πυροβολήσει, και στο δεύτερο πλαίσιο - τη δύναμη.
Πιέστε το κουμπί για να δείτε το αποτέλεσμα. Αν  χάσει το στόχο βάλτε τη σωστή  γωνία ή την κατάλληλη  δύναμη και πυροβόλησε ξανά.
Κριτική: Αυτό το παιχνίδι συμπυκνώνει τη διασκέδαση και την επιστήμη αυτό είναι ένα μεγάλο παιχνίδι! ( εσείς συμφωνείτε με τον κατασκευαστή )

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΕΣΤ

1) Ασκήσεις εύρεσης παραγώγου συνάρτησης (  παζλ ) 
 Ασκήσεις στις παραγώγους Γ λυκείου τέστ

2) Ασκήσεις εύρεσης παραγώγου πολυωνυμικής συνάρτησης 
Ασκήσεις παραγώγων τέστ 

3) Ασκήσεις στις γραφικές παραστάσεις συναρτήσεων ( παζλ) 
 Ασκήσεις στις γραφικές παραστάσεις τέστ

4) Ασκήσεις συνέχειας συναρτήσεων (πάζλ) 
  Ασκήσεις συνέχειας Γ λυκείου τεστ

5) Ασκήσεις  στις συναρτήσεις
Ασκήσεις πότε μια καμπύλη είναι συνάρτηση

5) Μαθηματικά πρωτότυπα τέστ με βαθμολόγηση ,σε διδακτική ύλη όλων των τάξεων του  λυκείου στα αγγλικά  Μαθηματικά τέστ στα αγγλικά