ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Παρασκευή 16 Ιουλίου 2021

ΜΑΘΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ  GEOGEBRA

                            Εισαγωγή εικόνων στο  GEOGEBRA 

 Και σε αυτό το μάθημα θα χρησιμοποιήσουμε το  παράδειγμα,  το ίδιο το οποίο έχουμε χρησιμοποιήσει σε  προηγούμενο μάθημα , η  ανάρτηση αυτή εικονίζεται στη παρακάτω  φωτογραφία.

Εικόνα 1

                              Εισαγωγή εικόνας    

Τις εικόνες τις  εισάγουμε  ως εξής,  στην εικόνα 1 φαίνεται  ο πίνακας εισαγωγής  «αντικειμένων»  του  GEOGEBRA .Με κλικ στην  «Επεξεργασία» και  συνέχεια με κλικ στην επιλογή εισαγωγή εικόνας  από Αρχείο ή  μνήμη,   επιλέγουμε την εικόνα την οποία επιθυμούμε να εμφανισθεί στην οθόνη.  Επίσης  εικόνες  μπορούμε να εισάγουμε όπως φαίνεται και στην εικόνα 1 από το τετράγωνο με ένδειξη a=2 .                                                             Με  την  εικόνα στη βάση της εισάγονται  και δύο σημεία ,αν θέλουμε να αλλάξουμε την  θέση της  εικόνας  την μεταφέρουμε,  αν επιθυμούμε να αλλάξουμε μέγεθος της εικόνας, σταθεροποιούμε το ένα σημείο  με την ένδειξη «Σταθερό αντικείμενο» και το άλλο σημείο προσεγγίζουμε η απομακρυνόμαστε από το αυτό, οπότε ανάλογα μικραίνει η μεγαλώνει η εικόνα ,  αν τα σημεία που συνοδεύουν μια εικόνα  δεν θέλουμε να εμφανίζονται στην οθόνη  με δεξί  κλικ στα σημεία και με κλικ στο  «Δείξε το αντικείμενο»  σταματούν    να εμφανίζονται στη οθόνη. 

       Με δεξί κλικ επάνω  στην εικόνα , εμφανίζεται το παρακάτω παράθυρο εικόνα 2

Εικόνα2

Τα παράθυρα τα οποία χρησιμοποιούμε περισσότερο  στην παραπάνω εικόνα,  είναι ο «Όρος για εμφάνιση του αντικειμένου» καθώς επίσης την «Δέσμη Ενεργειών » και ειδικά «Με το κλικ», δηλαδή με το κλικ επάνω στην φωτογραφία να μας στέλνει σε μια ενέργεια την οποία έχουμε προγραμματίσει.


 

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

 ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ  ΣΤΟ GEOGEBRA

Εισαγωγή κουμπιών

 Παρακάτω θα αναφέρουμε τον τρόπο εισαγωγής  κουμπιών στο GEOGEBRA. Για να γίνουν κατανοητά όσα θα αναφέρουμε,θα χρησιμοποιήσουμε ένα απλό πρόγραμμα, το οποίο έχει αναρτηθεί στο Blogg και  έχει την παρακάτω εικόνα. Με κλικ εδώ μεταβαίνουμε στην ανάρτηση


Τα κουμπιά εισάγονται στο GEOGEBRA  με κλικ στο "ΟΚ Κουμπί",όπως δείχνει η εικόνα, επίσης τα κείμενα εισάγονται με κλικ στο "ABC κείμενο", μπορούμε να εισάγουμε εικόνες κ,ά.


Με κλίκ στο "ΟΚ Κουμπί" εμφανίζεται ένα πλαίσιο το οποίο ζητάει τον τίτλο του κουμπιού, στο παράδειγμα μας  δημιουργήσαμε 4 κουμπιά με τους αριθμούς 52, 72, 102,124, ένα κουμπί απο τις τιμές αυτές είναι η σωστή απάντηση, δηλαδή ουσιαστικά πρόκειται για άσκηση πολλαπλής επιλογής.
                                       Τίτλος κουμπιού
Με δεξί κλικ επάνω στο κουμπί ανοίγει  ενα παράθυρο με πολλες επιλογές, επιλέγουμε την πρώτη "Βασικά",περιέχει  όνομα του κουμπιού το οποίο συναντάμε στις εντολές του προγράμματος ως "Κουμπί1" , στο πλαίσιο του κουμπιού στη οθόνη έχει τον τίτλο με αριθμό 52.Υπάρχει η ένδειξη "Δείξε το αντικείμενο" με κλίκ στην ένδειξη αυτή εμφανίζει το κουμπί1 στη οθόνη ή όχι. Η ένδειξη "Σταθερό Αντικείμενο" δεν επιτρέπει την αλλαγή του αντικειμένου  ούτε ως προς την τιμή ούτε ως προς την θέση του στην οθόνη.. Η αλλαγή επιτρέπεται και η μεταφορά του επιτρέπεται μόνο όταν υπάρχει η συγκεκριμένη ένδειξη, μη σταθερό αντικείμενο.


                                              ΜΕΓΕΘΟΣ  ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ
Με κλικ στο κείμενο καθορίζει το μέγεθος της γραμματοσειράς του τίτλου ,το Ε έντονα γράμματα, και το Π πλάγια γράμματα.

                                                  ΧΡΩΜΑΤΑ
Με κλικ στο χρώμα, καθορίζει το χρώμα των γραμμάτων και το χρώμα φόντου του κουμπιού.
                                    
                                                  ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΟΥΜΠΙΟΥ

Το μέγεθος του κουμπιού καθορίζεται με κλικ στο styl, μπορούμε να ειλέξουμε τις διαστάσεις του κουμπιού.

                                       ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΚΟΥΜΠΙΩΝ

Στο παράδειγμα μας ένα κουμπί θέλουμε να εμφανίζεται π.χ. το κουμπί  52 μόνο πρίν απο  το  κλικ σε αυτό, μετά το κλικ πρέπει να αποφύγουμε και δεύτερο κλικ απο λάθος στο ίδιο κουμπί. Με κλικ στην επιλογή  "προχωρημένες" βλέπουμε ότι υπάρχουν οι συνθήκες εμφάνισης του κουμπιού m1=0 και r=0, με λόγια σημαίνει ότι δεν έχει πατηθεί το κουμπί  52 και δεν έχει πατηθεί η σωστή απάντηση, Με κλικ στο κουμπί  52 η τιμή  m1=0 μετατρέπεται σε m1=1. Αν έχει πατηθεί η σωστή απάντηση τότε το  r=0 μετατρέται r=1. Απαιτείται προσοχή στη εισαγωγή των συμβόλων ισου και άλλων ,όταν εισάγουμε την συνθήκη εμφάνησης m1=0 πρέπει να την γράψουμε m1==0,η το εισάγουμε  με κλικ στο a, το οποίο υπάρχει στην πρώτη γραμμή εισόδου στο τέλος της, χρησιμεύει επίσης   στην εισαγωγή και άλλων συμβόλων.
Οι υπόλοιπες γραμμές χρησιμεύουν έτσι ώστε με το κλικ ο τίτλος του κουμπιού να αλλάζζει χρώμα. Το σύμβολο v, είναι το διαζευτικό "ή " μεταξύ δύο προτάσεων , το ανάποδο σύμβολο απο αυτό ,όπως στη φωτογραφία,  σημαίνει ότι πρέπει να ισχύουν και οι δύο προτάσεις ταυτόχρονα, δηλαδή το "και" μεταξύ δύο προτάσεων.
Έχουμε εφαρμόσει για να αποφύγουμε δύο κλίκ σε ένα κουμπί π.χ στο 52 ,το κουμπί 52 να εξαφανίζεται και στη θέση του  να εμφανίζεται δεύτερο κουμπί 52 άλλου χρώματος και χωρίς εντολές στη ένδειξη "Με το κλικ"  


Δέσμη Ενεργειών
Με κλικ στη Δέσμη Ενεργειών εμφανίζονται πρώτο η ένδειξη "Με το κλικ" και δεύτερο η ένδειξη "Με την ενημέρωση " και οι δύο ενδειξεις δέχονται εντολές ,εμεις θα δούμε τις εντολές που έχουν δοθεί στο κουμπή 52 με το κλικ.


1 g=g+1, Η εντολή αυτή μετράει των αριθμό των προσπαθειών πριν απο τη σωστή απάντηση. Τήν εντολή αυτή την έχουν και τα 4 κουμπιά.
2 r=o. Τήν εντολή αυτή την έχουν οι μη σωστές απαντήσεις ενώ η σωστή απάντηση την r=1
3 m1=1. Εφόσον πατηθεί το κουμπί 52 το  m1=0 μετατρέπεται σε m1=1, επίσης m2=1 σημαίνει ότι έχει πατηθεί το δεύτερο κουμπί κ.ό.κ


Τρίτη 22 Ιουνίου 2021

 


ΣΕ ΠΟΙΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΕΙΣΤΕ:
ΒΑΘΜΟΣ: 0              ΕΡΑΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ :
και αποτέλεσμα: ΒΑΘΜΟΣ: 0 10 ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: 20
ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ:
ΒΑΘΜΟΣ: 0 10
 ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ :

<form name="form1" method="get" action="http://www.wlearn.gr/doityourself/get_example.php">
Όνομα: <input type="text" name="onoma" />
Επώνυμο:<input type="text" name="eponimo" />

<input type="Submit" name="Submit" value="Αποστολή" />
</form>
Όνομα: Επώνυμο:
                                            ΤΡΟΦΟΠΕΝΙΑ ΤΗΣ ΑΜΠΕΛΟΥ


                                             Εδώ κλικ για περισσότερα

Παρασκευή 18 Ιουνίου 2021

ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΉΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ    

Όνομα:

Επώνυμο :

Φύλο: Ανδρας Γυναίκα

Hobbies

Αθλητισμός
Τηλεόραση
Ταξίδια
Κινηματογράφος

 Κώδικας ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
<form action="results.php" method="get"><br /><br />Όνομα:
<input name="fname" type="text" /><br /><br /> Επώνυμο :
<input name="lname" type="text" /><br /><br />Φύλο:
<input checked="checked" name="sex" type="radio" value="male" /> Ανδρας
<input name="sex" type="radio" value="female" /> Γυναίκα<br /><br />
<input type="submit" value="Υποβολή Φόρμας" />Hobbies<br /><br />
<input name="sports" type="checkbox" value="1" /> Αθλητισμός<br />
<input name="tv" type="checkbox" value="1" /> Τηλεόραση<br />
<input name="travel" type="checkbox" value="1" /> Ταξίδια<br />
<input name="movies" type="checkbox" value="1" /> Κινηματογράφος</form>
Με κλίκ στο 2ο Ιστολόγιο βλέπετε την ιδια ανάρτηση      Ο12ΤHEODOROS